Biežākie jautājumi

Kādi ir piegādes un apmaksas noteikumi?
Mēs piedāvājam piegādi ar kurjeru vai jūsu izvēlētu piegādes dienestu. Maksājumu var veikt tiešsaistē vai skaidrā naudā, saņemot preces.
Vai jūsu produktiem ir garantija?
Jā, visiem mūsu produktiem ir ražotāja garantija. Mēs arī nodrošinām iespēju noteiktā laika periodā pēc iegādes atgriezt vai apmainīt preces.
Cik bieži tiek atjaunināts produktu klāsts?
Mēs pastāvīgi atjauninām savu sortimentu un papildinām to ar jauniem produktiem. Sekojiet līdzi mūsu jaunumiem un akcijām, lai sekotu līdzi visām izmaiņām.
Vai es varu atgriezt preci, ja tā man neder?
Jā, jūs varat atgriezt preci noteiktā termiņā, ja tā neatbilst jūsu vēlmēm. Sazinieties ar mums, lai saņemtu atgriešanas norādījumus.
Vai jums ir lojalitātes programmas vai atlaides pastāvīgajiem klientiem?
Jā, pastāvīgajiem klientiem mēs piedāvājam lojalitātes programmu, kas ļauj jums uzkrāt bonusus vai saņemt atlaides nākamajiem pirkumiem.
Cik ātri es varu sagaidīt sava pasūtījuma piegādi?
Piegādes laiks ir atkarīgs no jūsu atrašanās vietas un izvēlētā piegādes veida. Mēs parasti cenšamies piegādāt jūsu pasūtījumu 3-5 darba dienu laikā.
Kā es varu sazināties ar jūsu klientu apkalpošanas komandu?
Mūsu atbalsta komanda ir pieejama, izmantojot e-pastu, tālruni vai tērzēšanu vietnē. Mēs esam pieejami, lai atbildētu uz visiem jūsu jautājumiem un palīdzētu atrisināt visas problēmas, kas jums varētu rasties.
Vai es varu sekot līdzi sava pasūtījuma statusam?
Jā, pēc pasūtījuma veikšanas jūs saņemsiet paziņojumu ar izsekošanas numuru, kas ļaus jums izsekot pasūtījuma piegādes statusam.
Ko darīt, ja prece ir bojāta?
Ja, saņemot preci, konstatējat bojājumus, lūdzu, sazinieties ar mums, lai atrisinātu situāciju. Mēs rūpējamies par savu preču kvalitāti un esam gatavi palīdzēt.
Vai es varu pasūtīt preci, kuras uz laiku nav noliktavā?
Jūs varat atstāt pieprasījumu precei, kas pašlaik nav noliktavā, un mēs jūs informēsim, kad tā atkal būs noliktavā.